Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 20. nap és a menü

2020. július 20. - S.Viendo

Ez már a huszadik nap, és teljesen természetessé vált, hogy nem eszem húst, sőt igazából a tojás és a hal se hiányzik. További három kilót fogytam, ennek mondjuk betudható a bölcsességfog húzásom miatti stresszelés is, de az étrendnek is sokat köszönhetek. Ma újabb kenyeret sütöttem!
20200720_154800.png

Tegnap ébredés utáni első étkezéskor képtelen voltam megenni a kását, annyira laktató volt, úgyhogy eltettem mára, és hozzáadtam amarántot, egy banánt, egy kanál őrölt lenmagot és némi kókuszreszeléket is.

REGGELI: Fahéjas-diós-almás-banános-zelleres-aszalt szilvás, amarántos zabkása lenmaggal és kókuszreszelékkel
20200720_080007.pngA tízórai egy smoothi volt spenótból, almából, banánból és házi barackléből.
20200720_101113.pngEBÉD: Babfőzelék lila káposztafasírttal és házi teljes kiőrlésű, zöldséges kenyérrel
20200719_120424.pngAz uzsi a maradék karfiol pörkölt lett házi csemegeubival és sütöttem hozzá új teljes kiőrlésű kenyeret.
20200720_154748.pngA vacsorát se bonyolítottam ma túl, és mivel már teljesen rendbe jött a kihúzott bölcsességfogam helye, bátran rágcsáltam el az imádott nyers zöldségeimet.

VACSORA: Kőrözött ízű fermentált kölessel megkent teljes kiőrlésű kenyér csírákkal, nyers zöldségekkel: fejes saláta, koktélparadicsom, kígyóuborka, lila hagyma
20200720_191118.pngMa csak a kenyér sütésének, pontosabban szólva összeállításának idejére voltam kint a konyhában, mert aztán ott is tudtam hagyni a sütőben sülni. Holnap vagy holnapután újra főzök valamit, de még mindig vannak maradékok, amikkel jól fogunk lakni.

Egyre jobban törekszem arra, hogy ne dobjunk ki kaját, és hogy minden alapanyagot, és azoknak is minden részét, amit csak lehet, felhasználjak az ételeim elkészítése során. Következő lépés a még szigorúbb szelektív hulladék gyűjtés és a kevesebb nem lebomló csomagolóanyag használata lesz.

Köszönöm azoknak, akik támogatnak ebben! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5916039572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása