Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán karfiol pörkölt

2020. július 18. - S.Viendo

Nem hittem, hogy ez is lehetséges, hogy ilyet is lehet csinálni, eszembe nem jutott volna soha a karfiolból pörköltet készíteni, mert a pörkölt számomra inkább egy húsos valami. Pedig karfiolból is mennyire jó!
20200717_190212.png

Hozzávalók:

1 fej karfiol
1 db paradicsom
1 db kápia vagy pritamin paprika
1 db vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
3 ek tápiókagyöngy
75 g növényi tejföl (Aldisat használom)
olívaolaj
só, bors ízlés szerint
2 kk őrölt pirospaprika
20200717_174906.pngElkészítés:

Miután a karfiolt megmostam és rózsáira szedtem (a leveleit is felhasználtam), megpucoltam és megmostam a többi zöldséget, és mindegyiket felkockáztam, a fokhagymát összetörtem. A vöröshagymát olívaolajon pirítani kezdtem, majd rádobtam a fokhagymát, a pirospaprikát, a paradicsomot, a paprikát és végül a karfiolt is.

Annyi vizet öntöttem rá, amennyi épphogy ellepi, aztán megfőztem, míg a karfiol kicsit puhulni kezdett. Ezalatt a tápiókát felöntöttem egy kis vízzel, és hagytam, hogy megdagadjon. Belekevertem a tejfölt, majd ezt a pörkölthöz öntöttem, és addig főztem, míg besűrűsödött.

Jó étvágyat!

A receptet itt találtam facebook-on, és nagyon hálás vagyok ezért, mert isteni ötlet, és rendkívül finom is lett!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8416022550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása