Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán lencsefasírt

2020. július 10. - S.Viendo

A pizzasütésből megmaradt a lencse (és egyébként a rizs is, ami ehhez a fasírthoz köretként szolgált), ezért úgy döntöttem, hogy a vegán kihívás nyolcadik napján, ebben a formában, ez legyen az ebédünk.
20200708_122616.png

Hozzávalók:

fél kg barna lencse
1 kk pirospaprika
1 kk őrölt babérlevél
1 kk fokhagymapor (de lehet igazi fokhagyma is)
2 tk szezámkrém (őrölt szezámmag + víz + citrom pár csepp leve + só)
só ízlés szerint
20200708_122747.pngElkészítés:

A lencsét beáztattam (én már jó régóta, úgyhogy kellően megpuhult), és botmixerrel pürésítettem. Hozzáadtam a többi összetevőt, jól összekevertem és fasírtokat formáztam belőle. Ezeket egy sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem, és olajsütőspray-jel lefújtam. Végezetül a 200 fokra előmelegített sütőben ropogósra sütöttem, idő közben egyszer megfordítottam őket.

Jó étvágyat!

Nyers salátát készítettem mellé, és vegán majonézzel, barna rizzsel ettük.
20200923_123326.pngKésőbb kikísérleteztem egy sokkal jobb verziót, amivel még ennyi mindent sem kell csinálni, plusz adtam hozzá jó sok lisztet, és hajdinát is, a szezámkrémet viszont elhagytam. A lényeg, hogy előre meg kell főzni külön-külön a lencsét és a hajdinát, majd összekeverni őket, a lisztet és a fűszereket. Néha még zsemlemorzsát is adok hozzá, de ez teljesen el is hagyható. Innentől a többi már ugyanaz, mint amit a receptben írtam.
20200923_115231.pngSzerintem a végeredmény önmagáért beszél! :-)
20200923_115237.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1015993658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása