Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 10. nap és a menü

2020. július 10. - S.Viendo

Mivel előző nap nagyjából mindent előkészítettem, ma nem sok dolgom volt, és megmondom őszintén, hogy ebben a melegben nem is volt sok kedvem enni. Nem bántam, hogy ma nem kellett annyit a konyhában izzadnom, mert valószínűleg nem is bírtam volna szuflával.
20200710_120410.png

Reggelire jól esett a hűsítő zabkása, de lehet, hogy holnap egy még hidegebb smoothi-t készítek. Volt pár őszibarackom, és még van is, úgyhogy ezeket a napokban szeretném elhasználni.

REGGELI: Őszibarackos-mandulás-karobos zabkása
20200710_080841.pngTízóraira banánt ettünk az utolsó adag friss cseresznyémmel (a többit lefagyasztottuk).

Ahogy említettem is a vegán kihívás kilencedik napján, tegnap már összekészültem a mai ebédhez, így mindössze pár káposztalevelet forráztam le, és paradicsompürét kevertem az ételbe, majd befűszereztem.

EBÉD: Vegán rakott kel (hamarosan jövök a receptjével)
20200710_120420.pngKésőbb éheztem csak meg, és kicsit még húztam is az időt, úgyhogy majdnem már kora este uzsonnáztam meg (vagy késő délután vacsiztam).

UZSONNA (vagy VACSORA): Csicserihummuszos kovászos kenyér vegán tzatzikivel és nyers zöldségekkel (fejes saláta, spenót levél, újhagyma (bár lila hagymának tűnik), hónapos retek
20200710_161526.pngAz igazság az, hogy most így estére éheztem meg, de lövésem sincs mit egyek. Lehet, hogy ilyen esetekre beiktatok majd egy kis egészséges nassolni valót mártogatóssal.

Ezért is lenne szükségem továbbra is a segítségre vegánoktól, vegán menüimmel kapcsolatban!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4015994360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása