Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 7. nap és a menü

2020. július 07. - S.Viendo

Csak egyszer sütöttem ma, a többi étkezés étele már adott volt, ezért nem kellett sokat bajlódni velük, meg igazából agyalni se rajtuk. Lassan elfogynak viszont a maradékok, és új receptekben gondolkodhatok végre! Nem mondom, hogy nem élvezem a kényelmet, de azért most már dolgoztatni szeretném az agyam. :-)
20200707_192405.png

REGGELI: Kakaós-barackos-málnás zabkása őrölt mandulával
20200707_081024.pngMa nem tízóraiztam, mert annyira jól laktam a reggelivel, hogy nem voltam éhes.

Tegnap, azaz a kihívás 6. napján olyan jól sikerült a pizzám, hogy ma mindenképpen meg akartam ismételni szintúgy ebédre, csak másfajta feltéttel. Viszont azt kell mondjam, leginkább lepényre hasonlított a művem, mert kicsit laposra sikeredett, de azért persze így is nagyon finom volt.

EBÉD: Paradicsomos-hagymás-édesburgonyakrémes pizza, tepsis rozmaringos krumplival
20200707_115328.pngUzsonnára megettem a maradék padlizsános lecsót, és az elég is volt vacsoráig.
20200703_103812.pngVacsira alkotó kedvem támadt, és készítettem magamnak egy szép vegán tányért.

VACSORA: Avocadokrémes durum kovászos kenyér nyers zöldségekkel (fejes saláta, hónapos retek, kígyóuborka, koktélparadicsom, újhagyma, csírák)
20200707_192414.pngHamar megvoltam ma a menüvel, így sok minden másra is tudtam időt szakítani, csak a facebook oldalamra nem jutottam el, de ez legyen a legkisebb problémám. :-)

Ahogy eddig is, várom a kedves vegánoktól az útba igazítást! Írjatok minél többen!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9515987790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása