Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 6. nap és a menü

2020. július 06. - S.Viendo

Előre leszögezem, hogy nem sok kép lesz, viszont sok mindenről akarok beszélni ebben a posztban, többek közt arról, ma hogyan világosodtam meg. Jó ez a vegán étrend, sok mindenre felhívja a figyelmem, és rengeteg új dolgot tanulok időközben.
20200706_120703.png

Kezdjük mindjárt a reggelivel, ami az imádott zabkása volt, viszont rendhagyó módon most nem friss gyümölcsökkel, hanem fagyasztottakkal. Ennek az az egyszerű oka van, hogy muszáj kiürítenem ezt a hűtőt, ugyanis annyi a friss termés, hogy lassan nem fogok elférni a régiekről. 
20200706_073421.pngREGGELI: Almás-meggyes zabkása őrölt lenmaggal
20200706_080924.pngTízóraira maradt egy kicsi a reggeli gyümölcsökből, úgyhogy ezt az almát és meggyet ettük egy banán kíséretében.

Most jön az attrakció - igaz egy már volt a blogon, a kihívás másnapján, amikor bejelentettem, hogy 15 éve nem sütöttem palacsintát -, pizzát viszont SOHA nem sütöttem egész életemben! A tésztája különleges, de erről majd külön bejegyzést írok!

EBÉD: Brokkolis-padlizsánkrémes pizza, tepsis rozmaringos krumplival
20200706_122412.pngMegvilágosodásom rövid története

Délután családostul elindultunk az orvosomhoz, előtte felkaptam a gyerek pufiját (extrudált kukorica rudacskák), ami amolyan vészmegoldás, ha utazunk és nem uzsonnázik, de magamra nem gondoltam. Azt hittem, előbb végzünk a dokinál, és tudom, hogy ez a nasi - mert gyakorlatilag az - nem épp a legjobb megoldás a gyereknek se, ráadásul 4 órája nem ettem és olyan éhes lettem, hogy kínomban bementünk a Burgerbe.

A KFC-ben múltkor ugyan csak sült krumplit ettem, mert a vega burgerükben sajt és majonéz is volt, de ez se sokkal egészségesebb, ugyanis szinte csöpög a kb. hatezerszer felhasznált hidrogénezett étolajba mártogatástól. Vegán szempontból ez még elnézhető lenne, a Burger King-ben viszont nagyot hibáztam: megettem a vega whoppert, amiben sajt ugyan nincsen, de majonéz attól ugyanúgy van.

Itt ütött szöget a fejembe, hogy ez így nem lesz jó... Ha el akarok menni hosszabb időre, és nincs lehetőségem vegán helyre beülni, mert nincs választék, akkor nem tudok majd egyáltalán enni se? A gyerek is állandóan ezt az értéktelen, tápanyagszegény kacatot egye? Hát nem! Erre is találni szeretnék majd megoldást, habár az ő esetében nehéz, mert még nem jött ki minden foga.

Most pedig térjünk vissza a napi menümhöz, habár már nem sok mindent ettem, ugyanis annyira jól laktam a hambival, hogy mindössze csak egy egészséges ribizlis sütit tudtam betolni, amit múltkor a férjem hozott nekem.

Látható tehát, hogy akadnak még gondjaim a vegánsággal, mert otthon tök jól elvagyok vele, minden kéznél van, ha nincs, akkor megtervezem, mit szeretnék és beszerzem, de ha már ki kell lépni az ajtón, tanácstalan vagyok, mit vigyek magammal.

Kedves vegánok! Kérlek, írjatok nekem továbbra is, mit hogy csináljak, változtassak a napi menüimmel kapcsolatosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8915986200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása