Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 2. nap és a menü

2020. július 02. - S.Viendo

A második nap is izgis volt, habár az ebéden nem kellett túl sokat gondolkodnom, mivel a tegnapit ettem, viszont ma eggyel több étkezést iktattam be, mint előző nap. Természetesen a család apraja-nagyja is jól lakott, és elégedett volt akkor is, amikor kedvenc bögréjében szolgáltam fel a tízórait. :-)
20200702_101740.png

A reggelin sikerült annyit újítani, hogy nem a szokásos zabpelyhet ettük, hanem szintén édes, gyümölcsös, de  nem kását, hanem szendvicset készítettem a kislányom legnagyobb örömére.
20200702_073726.pngItt már nagyban folynak az előkészületek...

REGGELI: Mogyoróvajas-banános-ribizlis kovászos kenyér kókuszreszelékkel megszórva
20200702_074921.pngAhogy említettem, ma tízórai is volt, még pedig egy smoothi formájában, ebből ízelítő már látszódott az első képen, de mégis csak jobbak az alábbi képen a színek. Bár ez nem látszik, de a smoothi-ba két darab fejes saláta levél is került.

TÍZÓRAI: Meggyes-szőlős-zabos smoothi
20200702_101656.pngAz ebédet nem kellett túl gondolnom, sőt agyalnom sem kellett rajta, mert maradt még a tegnapiból, de mivel nem szeretném ugyanazokat a képeket posztolni, megmutatom, hogy néz ki ez az étel összekeverve.

EBÉD: Vadas mártás, teljes kiőrlésű durum tésztával és párolt zöldborsóval
20200702_120601.pngUzsira gondoltam egyet, és palacsintát sütöttem, amire körülbelül 15 éve nem volt példa, na meg mert szerettem volna rácsurgatni a maradék meggyszószból, ami szintén tegnapról maradt.
20200702_153211.pngMeglepő módon egész kis pofásak lettek...
20200702_153858.pngVacsira új szendvicskrémet készítettem, és nagyjából a tegnapihoz hasonlóan nyers zöldségekkel ettem.

VACSORA: Padlizsánkrémes kovászos kenyér, nyers zöldségekkel (fejes saláta, kápia paprika, koktélparadicsom, hónapos retek, újhagyma, uborka), pirított tökmaggal
20200702_192406.png20200702_182415.pngNagyon jó volt ez a második nap is, pörögtem megint, és járt az agyam, a kezem pedig készítette a finom ételeket. Továbbra is várom vegánoktól a visszajelzéseket, véleményeket a napi menümmel kapcsolatban!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9715979458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása