Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 1. nap és a menü

2020. július 01. - S.Viendo

Hol is kezdjem? Mivel ott vagyok, hát az elején! Túl vagyok az első vegán napomon, habár többnyire a rossz dolgokon szoktam túl lenni, úgyhogy ez hibás megfogalmazás, ugyanis ezt kifejezetten élveztem! Mint ahogy azt már említettem az előző posztomban, adtam magamnak egy havi esélyt, hogy kipróbáljam, milyen is a vegán életmód.
20200701_121530.png

Nos, azt kell mondjam, elég izgalmasan, agyalósan és pörgősen telt az első nap, ugyanis előző este csak félig állt össze a fejemben az ebéd ötlete. A reggelivel és vacsorával mindig könnyebb dolgom van, valószínű azért is, mert akkor a családom húsevő tagjai azt esznek, amit akarnak (gyerek esetében, többnyire amit én adok neki).

A reggeli összeállítása már elég rutinszerűen megy, azaz zabpehely valamilyen gyümölcsökkel és magvakkal, de igazából ebben is szeretnék a későbbiekben majd újítani. 

REGGELI: Kakaós-banános-málnás zabkása
20200630_075400.pngAz ebéd mártásos részének ötlete már megvolt, ehhez improvizálnom kellett valamit még, és az jutott eszembe, hogy a hüvelyes és gabonaféle együtt teljes értékű, ezért ebből szerettem volna kihozni valamit, ami illik a mártáshoz.

EBÉD: Vadas mártás, teljes kiőrlésű durum tésztával és párolt zöldborsóval (gyereknek a tészta helyett kenyérgombóccal)
20200701_121538.png20200701_121543.pngUzsira gondoltam jó lesz valamit abból a temérdek meggyből készíteni, amit folyamatosan szedünk a kertemből, és amúgy sem kell szerintem ezt az étkezést túlgondolni.

UZSONNA: Meggyszósz főtt krumplival
20200630_154528.png20200630_143524.pngVacsorára nagyon szeretem a szendvicseket, nyers zöldségekkel, ezért többnyire ezekből szoktam kihozni valami finomat, és itt az az igazi kihívás, hogy ki kell találni, mit kenjek a kenyérre.

VACSORA: Fokhagymás céklakrémmel megkent kovászos kenyér, nyers zöldségekkel (fejes saláta, kápia paprika, koktélparadicsom, hónapos retek, újhagyma)
20200701_185209.png20200630_190934.pngEzek voltak tehát az első napom ételei, és igazság szerint jó lenne valakitől aki vegán, visszajelzést kapni, hogy ez így mennyire volt jó, illetve hogy valamit másképp csinált volna-e.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7215977732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása