Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 5. nap és a menü

2020. július 05. - S.Viendo

Hát ma sem sok mindent csináltam, de így csak még könnyebb volt teljesíteni a kitűzött célt, azaz a napi vegán menü végig evését, sőt éppen ezért a tegnapihoz hasonlóan a kis családommal is sokat tudtam lenni. Ma körülbelül annyit tettem, hogy ezt a gombát, itt alább, megpirítottam, és később készítettem egy 10 perces szendvicskrémet. :-)
20200705_113754.png

Vegán étrend, én így szeretlek! <3 Őrület, mennyire gyorsan meg lehet lenni mindennel, mivel nem kell órákat várni valaminek a megsülésére, mint mondjuk a hús esetében. Na de erről majd lejjebb bővebben, most menjünk szépen sorjában az étkezéseken.

Reggelire már hiányzott a zabpehely-gyümölcs kombó, na meg az édes ízvilág (pedig csak egy nap maradt ki), ezért feltétlenül azt kellett ennünk, és most kicsit fel is díszítettem. :-)

REGGELI: Almás-fahéjas-szilvalekváros zabkása darált dióval
20200705_084326.pngA szilvalekvár cukormentes, de nem csak ezért egészséges, hanem mert még homoktövis is van benne.
20200528_161833.pngTízóraira az utolsó adag meggyszószt fogyasztottuk el egy kis banánnal.

Az ebéd a harmadik napi kihívás padlizsános lecsója volt, de én mára felturbóztam még gombával és babbal is, mert számomra úgy sokkal laktatóbb.

EBÉD: Padlizsános lecsó barna bulgurral, pirított gombával és konzerv fehér babbal
20200705_120454.pngUzsira gyorsan össze kellett dobnom valamit, mert hirtelen besűrűsödtek a programok, és hamar el kellett indulnunk. Mivel picit már untam a padlizsánkrémet, és ebédre is padlizsán volt, elővettem egy meghámozott, eldobozolt édesburgonyát a hűtőből, és krémet készítettem belőle.

UZSONNA: Édesburgonyakrémes durum kovászos kenyér nyers zöldségekkel (fejes saláta, spenótlevél, paradicsom, újhagyma, hónapos retek, kígyóuborka)
20200705_154638.png20200705_153945.pngVacsorára annyira most nem voltam éhes, bár ha az elmúlt napok menüjét nézzük, akkor simán rá lehet fogni, hogy az uzsonna maradt ki, és ez volt a vacsora. Ezért tehát a soron következő sütimet ettem meg, amit múltkor a férjem hozott nekem.

Látható, hogy ez a vegán étrend nem csak az én mindennapjaimat könnyíti meg, de a családnak sem kell nélkülöznie, csak mert több órán át a konyhában tartózkodom.

Kedves vegánok! Kérlek továbbra is írjatok a menüimmel kapcsolatban! Csak így tudok fejlődni, ha több helyről kapok visszajelzést. ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6015983572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása