Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 3. nap és a menü

2020. július 03. - S.Viendo

Azt hiszem, hogy a harmadik napot is kipipálhatom, illetve sikeresen könyvelhetem el, mert ma is teljesítettem a kitűzött célt. Akadt, ami ugyanaz volt, mint tegnap, de főztem új ételeket is, és az előző napikról is készítettem friss fényképeket.
20200703_103806.png

Reggelire ismét zabpehely volt gyümölcsökkel, mert a lányom és én is nagyon imádjuk ezt a kombinációt, leginkább azért, mert finom édes. :-)

REGGELI: Banános-mandulás-barackos zabkása
20200703_080018.pngTízóraira szinte ugyanazt a smoothi-t ittuk, mint tegnap, csak most a saláta helyett spenótlevél, a zabpehely helyett pedig búzacsíra került bele.

Ebédre két fogással is megleptem magunkat, tulajdonképpen maradékokból, de azt kell mondjam, egészen jól sikerültek.

EBÉD 1. fogás: Zöldborsó krémleves pirított kenyérkockákkal, friss petrezselyemmel
20200703_120038.pngEBÉD 2. fogás: Padlizsános lecsó barna bulgurral
20200703_103812.pngUzsonnára ismét palacsintát ettünk meggyszósszal. 
20200703_180824.pngA vacsora természetesen az elmaradhatatlan szendvics volt nyers zöldségekkel, viszont most találtam az interspárban durum kenyeret. Tegnap olyan sok padlizsánkrémet csináltam, hogy mára is maradt belőle, sőt még holnapra is lesz bőven.

VACSORA: Padlizsánkrémes durum kovászos kenyér, nyers zöldségekkel (koktélparadicsom, hónapos retek, újhagyma, csírák)
20200703_194716.pngJelenleg úgy érzem, hogy a vacsorán kéne kicsit újítanom, mert bár imádom a zöldséges szendvicskrémeket, picit izgalmasabbá szeretném tenni ezt az étkezést.

Ha vegán vagy, és olvasod a blogom, kérlek adj visszajelzést, mi a véleményed a menüimről és oszd meg velem, te mit vagy hogy csinálnál másképp!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5315980594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása