Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán meggyszósz

2020. július 04. - S.Viendo

Szintén vegán kihívásom első napjának eredménye ez a meggyszósz, amit aznap főtt krumplival ettem, de igazából ez számomra nem új keletű dolog. Gyerekkoromban anyukám rendszeresen készítette ezt a kombinációt, csak akkor még nem vegán formában. Én pedig már akkor is nagyon szerettem azt, amikor a meggyszósz édes-savanykás íze találkozott a sós főtt krumpliéval. 
20200630_154528.png

Hozzávalók:

1 kg meggy
ízlés szerint nyírfacukor (meggy savanyúságától függően)
pár ek teljes kiőrlésű liszt
1 dl növényi tejszín (én zabot használtam)

Elkészítés:

A meggyet kevés vízben feltettem főni, aztán a lisztből és a tejszínből habarást készítettem, és kanalanként adagoltam hozzá a meggy vizéből. Pár kanál után hozzákevertem a meggyhez, végül bele adagoltam a cukrot is, és jó alaposan megkavartam még egy párszor.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7815981344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása