Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Frenetikus grillezett zöldségek

2020. július 01. - S.Viendo

Imádom a grillezett cuccokat! Édesburgonyát nagyon sűrűn sütök így, mert az egész család imádja, bár szerintem nem is lehet nem szeretni. :-) 20200629_184553_2.png

Már kipróbáltam csak fokhagymával is, viszont mindkét esetben került rá kakukkfű és só, amivel szerintem telitalálat ez az étel. Most úgy döntöttem, felturbózom kicsit vöröshagymával, lilahagymával, és lilakáposztával is, és meglátjuk, milyen lesz. A káposzta kapott egy jó adag borsot is még pluszba, csak hogy jó legyen, és jó is lett!
20200629_185609.pngSzeletekre vágott nyers uborkával és kápia paprikával ettem, amiket szintén jól megküldtem sóval. (Elég izzasztó nap volt ma, na! Kellett a só utánpótlás!)
20200629_185909.pngA lányomnak a káposzta kivételével a grillezett zöldségekből krémet csináltam, és megkentem vele egy szelet kenyeret. Csak össze kell törni egy villával, így lesz krémes, kenhető állagú a dolog, és akkor így a végére végre a recept:

Hozzávalók:

4 db édesburgonya
1/3 fej lilakáposzta
1 db közepes vöröshagyma
1 db közepes lilahagyma
1 fej fokhagyma
só, bors
olívaolaj
kakukkfű

Elkészítés:

A zöldségeket tetszőleges méretűre és formára vágtam, (az első képen látható a legjobban, hogy milyenek lettek az enyémek), majd sütőpapírral kibéleltem egy nagy tepsit, és szépen elhelyeztem rajta mindet. Megszórtam a fűszerekkel, lefújtam olajjal (az olajsütőspray-t már említettem korábban, de majd be is mutatom a blogon).

250 fokra előmelegítettem a sütőt, amibe behelyeztem a tepsit, és csak akkor vettem le 200 fokra a hőt, amikor elkezdtek sülni, sercegni a zöldségek. Kb. 15 perc alatt szépen el is készültek.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr615974008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása