Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Melegfronthatás

2020. május 13. - S.Viendo

Amióta szültem, megfigyeltem magamon, hogy frontérzékeny lettem. Lehetséges, hogy csak vitaminhiány, vagy pedig a korral jár, de észrevettem, hogy egyre inkább kezd gondot okozni, és nehezíti meg a mindennapjaimat.
dt4azn8te.jpg

Az egész úgy indul, hogy hirtelen rám tör a fáradtság, álmosság, majd szép lassan, először csak tompán, elkezd fájni valamelyik oldalamon a szemem, halántékom, és homlokom egy része. A fájdalom pár óra leforgása alatt élessé válik, és odáig fajul, hogy hiába vagyok hulla fáradt, aludni sem tudok tőle. A fejfájáshoz időnként hányinger is társul, ami az étvágyat és az evést akadályozza. Ezek a tünetek inkább csak melegfront hatására vonatkoznak, mert lehűléskor sosem éreztem hasonlót sem.

Gyógyszer nem hat, úgyhogy nem is szedek be rá semmit, mert nincs értelme, ezért próbáltam meg már kínomban természetes módszerekkel enyhíteni a fájdalmamon. Sok mindent kipróbáltam, több-kevesebb sikerrel, de csak a gyömbértea volt az egyetlen, amely valamelyest tudott segíteni rajtam. Akárhogy is, idő közben elég zavaró lett, hogy kezdtek túl sűrűvé válni a panaszaim. Egy kis helyzetjelentéssel, és közelmúltbeli eseményekkel egybekötve leírom, jelenleg hogy áll a dolog.

2020. április 8-án kezdtem el szedni nagy dózisban a vitaminokat, amelyről korábban már írtam. Egy ideje elkezdtem sportolni is, az étrendemen pedig ez év január vége óta változtattam. Ahhoz képest, hogy lassan már heti rendszerességgel minden hőhullámot megéreztem, és gyakorlatilag végig szenvedtem, most kijelenthetem, hogy 35 napja egész biztosan nem fordult elő ilyesmi.

Ami előfordult, az az volt, hogy éreztem tegnap egy kis fáradtságot, álmosságot, de nem akkorát, hogy ez miatt szokás szerint este 8-9 körül lehúzzam a rolót és elmenjek aludni. El tudtam aludni, és legfőképp nyugodtan aludtam az éjjel.

Ma reggel ugyan tompa fejfájással ébredtem az egyik oldalamon, viszont ez pár óra elteltével nem hogy nem erősödött fel, hanem magától elmúlt. Az álmosság ma is rajtam volt, ahogy szokott, és ebéd után aludtam is egy kicsit, de ébredés után nem sokkal magától elmúlt teljesen minden panaszom.

Kép forrása: clipart-library.com

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4215690508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása