Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Aszalt paradicsomos mogyoróvagdalt

2020. december 14. - S.Viendo

Lassan illene már az ünnepi ételekkel foglalkozni, hiszen jön a Karácsony, de rengeteg étel posztolásával vagyok lemaradva, amiket sorra készítettem el, és csak arra volt idő, hogy pár képet lőjek róluk. Igyekszem bepótolni a lemaradást, hogy aztán tényleg a hónapnak megfelelő receptekkel foglalkozhassak. Most viszont megmutatom, hogy sikerült az az étel, amelyről ugyancsak a kedvenc blogomon olvastam.
20201123_192314.png

Hozzávalók:

10 dkg hántolt földimogyoró
néhány szem aszalt paradicsom
1 db tojás
1 db vöröshagyma
2 ek rizsliszt
kókuszolaj a tepsi kikenéséhez
1-1 kk szárított bazsalikom, kakukkfű, és menta

Elkészítés:

A mogyorót, a felkockázott paradicsomot, a hagymát a zöldfűszerekkel egy késes aprítóban pépesítettem, aztán hozzá adtam a tojást, a lisztet és jól elkevertem. Egy kiolajozott kenyérsütő formában, 190 fokra előmelegített sütőben, kb. 15 percig sütöttem.

Jó étvágyat!

Az eredeti receptben törökmogyoró szerepel, de az nekem épp nem volt, viszont földimogyival is nagyon finom lett. Köretként bazsalikomos spenótos zöldborsó főzeléket ettünk hozzá, amit szintén erről a blogról főztem meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr10016338854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása