Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Sült karfiolos csicseriborsó püré

2020. december 11. - S.Viendo

Nagyon megszerettem a karfiol és a csicseriborsó kombinációját, de amikor először készítettem így, egy kicsit csípősre sikerült. Amióta gyerekem van, szeretnék az ő kedvében is járni, így igyekszem minél baba barátabb verziójú ételeket készíteni. Így született meg ez a finomság, amelyet két recept felhasználásával alkottam meg, és amelynek nagy sikere lett a lánykámnál is.
20201123_094428.png

Hozzávalók:

1 fej rózsáira és leveleire szedett karfiol
250 g csicseriborsó (előzőleg 12 órára beáztatva vagy konzerv)
1-2 gerezd fokhagyma
csipet őrölt római kömény
egy leheletnyi őrölt koriander
kókusztej
citrom leve
olívaolaj

20201123_103138.pngElkészítés:

Megfőztem a csicseriborsót (a konzervet nem kell), közben a karfiolt sütőpapírral bélelt tepsire raktam, egy kevés olívaolajjal meglocsoltam, és 200 fokon fél óra alatt megsütöttem. Szintén egy kevés olívaolajon megpirítottam az összetört fokhagyma gerezdeket is, és rászórtam a fűszereket. Amikor minden kész lett, alaposan összekevertem, végül botmixer segítségével pürésítettem az egészet, kókusztejjel krémesítettem, a sóval, citrommal pedig beízesítettem.

Jó étvágyat!
20201123_115916.pngA recept inspirációt a jelenleg kedvenc oldalamról, és a 160 grammos szénhidrát diéta című könyvből vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4816328644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása