Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Tökmagpesztós brokkolikrémleves maradékokból

2020. november 25. - S.Viendo

Nem szeretek ételt kidobni, sőt amióta áttértem a növényi étrendre, nem dobtam ki nagyon semmit, és ez nagy örömmel tölt el, ebből is látszik, hogy azóta sokkal jobban figyelek erre. Ilyenkor szoktak születni a legfinomabb kaják, ráadásul ezeket még hamarabb is össze lehet dobni, mint az előre eltervezetteket. Bőven elég csak a képzeletünkre hagyatkozni, így készült ez a krémleves is, ami öt összetevőből, pillanatok alatt kész lett.
20201121_190943.png

Hozzávalók:

1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
1 db közepes krumpli
1 brokkoli szár + brokkoli alaplé
rizstej (barna rizs főzővize)
20201118_165805.pngElkészítés:

A zöldségeket megpucoltam és felaprítottam, először a hagymákat pirítottam meg, majd hozzáraktam a brokkolit és a krumplit is. Amikor megpuhultak, hozzáöntöttem az alaplevet és a rizstejet is, csak egy kis szerecsendióval ízesítettem. Felforraltam, aztán mikor picit kihűlt, leturmixoltam az egészet.

Jó étvágyat!

Tálaláskor tökmagpesztót kevertem bele. A pesztóhoz ledaráltam egy marék tökmagot, sóval, szárított bazsalikommal, és egy kis fokhagymával ízesítettem.
20201121_190937.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8416294152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása