Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Sárgaborsó főzelék (vegán)

2020. november 13. - S.Viendo

Nagyon szeretem ezt az ételt, és mióta vegán étrenden vagyok, elég gyakran kerül terítékre, de korábban sárgaborsót nagyon ritkán készítettem. Egyelőre most is csak főzelékben gondolkozom, később majd azért más ételeket is el szeretnék belőle készíteni. Nagyon bevált ez a recept, amit annó találtam, úgyhogy nem is tágítok mellőle, azóta mindig így csinálom.20201113_121714.png

Hozzávalók:

fél kg sárgaborsó (12 órára beáztatva)
2 kisebb fej vöröshagyma
5 gerezd fokhagyma
só, fekete bors
1 ek őrölt pirospaprika
olívaolaj
néhány egész babérlevél
20201113_121720.pngElkészítés:

A hagymákat felaprítottam és egy kevés olajon megpirítottam, majd megszórtam pirospaprikával és a lemosott, leszűrt sárgaborsót is rádobtam. Felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepte, bele tettem a babérleveleket is, aztán addig főztem, míg teljesen meg nem puhult.

A vége felé egyre sűrűbben kell kevergetni, mert könnyen odaéghet. Nem kell sűríteni semmivel, tökéletesen besűrűsödik magától.

Ezt a lilakáposzta fasírtot készítettem el hozzá, amin picit módosítottam: kihagytam belőle a borókabogyót és zsemlemorzsát. Teljes kiőrlésű rozsliszt helyett zablisztet raktam bele, füstölt őrölt  pirospaprikával és főtt hajdinával bolondítottam meg.

Jó étvágyat!

A receptet itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr3716284816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása