Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Meggyes puliszka süti

2020. november 08. - S.Viendo

Most már minden nap azt csinálom, hogy előre sütök-főzök, főleg az uzsonna részét készítem így elő, úgyhogy nagyon jó tud lenni, amikor a gyerek ebéd utáni alvás ideje alatt nem kell csörömpölnöm a konyhában. Ilyenkor van énidő, és tudok kicsit pihenni is, főleg akkor, amikor előzőleg ilyen villámgyors ételeket tudok elkészíteni, mint ez.
20201108_164912.png

A recept ötlet azért nagyszerű, mert kevés összetevőből áll, és nem kell sokat szobrozni a konyhában, úgyhogy többször el fogom még készíteni. Az arányokat nem tudtam, így magam kísérleteztem ki, de ahhoz képest egyáltalán nem lett rossz, hogy először csináltam.

Hozzávalók:

250 g kukoricadara
30 dkg meggy (lehet még több)
1 marék mazsola
bármilyen édesítő (nekem most agavé szirup)

20201108_162805.pngElkészítés:

A kukoricát feltettem főni kb. négyszeres mennyiségű vízbe. Beleszórtam a mazsolát, az édesítőt is bele tettem, és 20-30 perc alatt folyamatos kevergetés mellett sűrű masszává főztem. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, és ráöntöttem a masszát, majd rászórtam a meggyet. 200 fokra előmelegített sütőben 30-40 perc alatt megsütöttem, végezetül miután kihűlt, felszeleteltem.

Jó étvágyat!

Az inspirációt innen vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2316278430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása