Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Körtés hajdinakása

2020. október 29. - S.Viendo

Sajnos már a díszítésre nem maradt idő, pedig milyen jól festene ez az étel körteszeletekkel és megszórva valamilyen olajos maggal, de hát éhesek voltunk, és mind befaltuk! Ismét improvizáltam, és megalkottam ezt a fantasztikusan finom reggelit a kislányom legnagyobb örömére.
20201028_085935.png

Előző napról maradt egy kis mandulakrémem (darált mandula + víz), és mindenképp fel szerettem volna használni,  úgyhogy ehhez kerestem még alapanyagokat. Glutént sem nagyon akartam enni, így a hajdinára esett a választásom, amivel az íze miatt elég sokáig hadilábon álltam. Lassan kezdem kitapasztalni, mit és hogyan lehet belőle készíteni, így sikerült kikísérleteznem ezt a finomságot is.

Hozzávalók:

2 marék hajdina
1 db körte
fél marék aszalt datolya
egy kevés darált mandula + víz
1 ek őrölt lenmag
1 kk fahéj
20201029_081618.pngElkészítés:

A hajdinát alaposan átmostam, leszűrtem, majd kb. 20 perc alatt teljesen puhává főztem a datolyával együtt. A körtét meghámoztam, felkockáztam, és egy villával pépesre törtem. Az összes hozzávalót összekevertem és már tálaltam is. Másnap párolt almát is adtam hozzá (Update: 2. kép).

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5716263390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása