Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán villámvacsi sütőtökből

2020. október 27. - S.Viendo

Vacsorát improvizáltam, melyből a lányom is evett, és mindketten elégedetten laktunk jól a végén, mert ő is, és én is imádjuk a sütőtököt! Szeretem a gyors és egyszerű recepteket, de hát ki nem? Éppen ezért volt annyira jó ezt a fogást elkészíteni.
20201026_193823.png

A két alap hozzávaló adott volt: a főtt rizs és a sült sütőtök, a többit már nagyon egyszerű és gyors volt hozzákeverni.

Hozzávalók:

barna rizs
sütőtök
koktélparadicsom
kápia paprika
lilahagyma
kakukkfű

20201026_192348.pngElkészítés:

A rizst előzőleg megfőztem, a tököt pedig megsütöttem, így már csak a többi zöldséget kellett felszelnem, és sütőbe dugnom. Olaj nélkül sütöttem, és csak sóztam őket, kb. 10-15 perc alatt készen voltak, de tovább is lehet sütni.

A rizst megszórtam kakukkfűvel, ráhelyeztem a sütőtököt, és tulajdonképpen így is remek fogás lett volna, de én széttörtem rajta azt, majd ráhalmoztam a többi zöldséget is.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2816260608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása