Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Kesus brokkoliszósz

2020. október 25. - S.Viendo

Maradt még egy kis vegán margaréta pizzám, amit a fogszabi miatt egy picit már nehezen rágtam el, így improvizálva készítettem hozzá egy mennyei szószt, ami villámgyorsan megvolt, és amit még imádok benne, hogy kevés összetevőből is áll.
20201024_190559.png

Hozzávalók:

450 g fagyasztott brokkoli (nyers is jó)
1 gerezd fokhagyma
1 marék kesudió
ízlés szerint só
20201024_191448.pngElkészítés:

A brokkolit egy kevés sós vízben feltettem főni, és a vizébe bedobtam az összetört, felszeletelt fokhagyma gerezdet. Amíg a brokkoli 6-8 perc alatt megfőtt, ledaráltam a kesudiót nagyon finom szemcsésre. A brokkolit kivettem a vizéből, amiből egy keveset, pici hűlés után hozzáöntöttem a kesudióhoz, és krémes állagot kevertem belőle. A brokkolit botmixerrel pürésítettem, végül hozzáadtam a kesus krémet és még annyi főzővizet, amennyit felvett.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1416256622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása