Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Csokis-mogyorós-zabos álom

2020. október 18. - S.Viendo

Nagyon ritkán kávézom, és ha iszom, akkor is csak koffeinmenteset szoktam, egy keverőset gyorsan összedobni, és már megyek is tovább a dolgomra. Ezúttal nem értem be ennyivel, szerettem volna készíteni mellé valami édességfélét, így született meg ez az extra csokis finomság.
20201018_201804.png

Már régen is imádtam azokat a csokikat, amikben mogyoró volt, mert ennek a két íznek a találkozása számomra maga volt a mennyország. Most is ezeket szerettem volna érezni a kávé mellett, ezért improvizáltam kicsit és egy nassolós vacsorát dobtam össze.

Hozzávalók:

1 marék sós földimogyoró (ha natúr, az sem baj)
néhány kocka étcsokoládé (én 99%-osat használtam)
hidegen sajtolt napraforgó olaj (vagy más semleges ízű olaj)
zabpehely
agavé szirup (vagy más folyékony édesítő)
egy kevés só

Elkészítés:

A zabpelyhet megfőztem, és leszűrtem, az étcsokit egy kevés olajjal felolvasztottam, a mogyorót ledaráltam, és az egészet jó alaposan összekevertem a többi hozzávalóval.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5016245116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása