Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Egy kis böjt

2020. október 11. - S.Viendo

Én így hívom azt az időszakot, amikor nem, vagy csak alig eszem, mert pihentetni szeretném a gyomromat és a beleimet. Lehet, hogy az enyém hivatalosan nem böjt, és nem is így kell csinálni szakszerűen, de én úgy éreztem, hogy most egy kis pihire van szükségem e téren. Utólag nézve elkövettem pár hibát, amit most korrigálnom kell...
healthy-food-transparent-18.jpg

A foghúzásaim óta (13-án, kedden lesz két hete, hogy kihúzták a harmadikat és egyben utolsót) megborultak az étkezéseim, és ezáltal a napirendem is, ugyanis leginkább olyanokat ettem, amit el tudok rágni, és nem feltétlenül olyanokat, ami egészséges. Sok volt most a csicseriborsóból is, plusz a feldolgozott, kész ételek, a csípős ételek, ráadásul megittam egy nyers céklából kipréselt jó adag levet, ami enyhén szólva tömény volt...

Csütörtökön követtem el a céklás merényletet magam ellen, aznap még kókuszgolyót és banános-mandulás zabos sütit ettem, de már éreztem, hogy nem jó valami, hogy eléggé puffadok. Pénteken ettem egy banánt és később egy banán-barack-bébi spenótlevél smoothi-t ittam rizstejjel és egy kávéskanál vörös szőlőmag őrleménnyel. Ez lehetett az i-re a pont, mert utána hasmenésem lett, amiben erőteljesen megláttam a cékla színét. Aznap már csak főtt krumplit ettem.

Szombaton elég sokáig nem voltam éhes, és bár hasmenés már nem volt, reggel még nem volt tökéletes a széklet. Amikor megéheztem, megettem anyukám kis üvegebe eltett birsalma kompótját, egy kis háztartási keksszel és aztán főtt krumplit egész nap, este pedig egy kis főtt répát. Mondanom sem kell, hogy mára már sokkal jobb a gyomrom, nem puffadok és azóta wc-n sem voltam ez ügyben.

Ma megpróbálkoztam reggel egy nagyon kevés zabkásával, amibe banán, fahéj, és őrölt lenmag volt, tízóraira megettem egy fél nyers almát, az ebéd pedig főtt rizs volt főtt répával. Van még egy kis krumplim is, de ha minden oké, akkor fokozatosan visszaállok az ez előtti étkezésemre, és többé nem iszom nyers céklalevet magában.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7516235032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása