Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Répás-cukkinis házi kenyér

2020. október 10. - S.Viendo

Ezt a fajta kenyeret nagyon imádom, és mióta megtaláltam a receptjét, csak ezt készítem el, különféle zöldségekkel variálva, mert gyorsan megvan és a végeredmény rettentően finom! Tehát ez a recept is nagyrészt ugyanaz, mint a korábbi kenyereimé, de némiképp változtattam rajta.
20201003_165946.png

Most egy répás-cukkinis verzióra esett a választásom, és mivel rágni még keményebb magokat nem igazán tudok, a tökmagot és a napraforgómagot nem egészben, hanem őrölve tettem bele.

Hozzávalók:

1 bögre teljes kiőrlésű tönkölyliszt
1 bögre finomliszt
1 db sárgarépa
1 db kisebb cukkini
1 kk sütőpor
1 csipet nádcukor
1 pici almaecet
fél kk szódabikarbóna
1 kk szárított kakukkfű / + a tetejére / más szárított fűszer is lehet
növényi tej
fél bögre őrölt kesudió
2-3 evőkanál őrölt tökmag / napraforgómag / vagy vegyesen
1 evőkanál lenmag a tetejére
20201003_165952.pngElkészítés

Lereszeltem a répát és a cukkinit, a levüket kicsit kinyomkodtam. Összekevertem az összes száraz hozzávalót, beletettem az ecetet, és a zöldségeket, majd annyi növényi tejjel hígítottam, míg egy jól gyúrható kenyértésztát nem kaptam.

A folyadék mennyisége függ a répa és a cukkini nagyságától és nedvességétől. A tetejét megszórtam lenmaggal, amit picit belenyomkodtam és a tésztát sütőpapírral bélelt kenyérsütő formában, 200 fokra előmelegített sütőben 35-40 perc alatt megsütöttem.

Jó étvágyat!
20201003_165959.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4816233982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása