Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Tofu pörkölt durum tésztával

2020. október 04. - S.Viendo

Ez a második próbálkozásom a tofuval, és be kell, hogy valljam, iszonyatosan jól sikerült. Igaz, állt egy napot a hűtőben, mire megkóstoltam a pörit, de mondhatjuk, hogy legalább összeértek az ízek. :-) Nagyon jól jött a foghúzás után egy nappal, mert alig kellett rágni, de mégse folyadékot öntöttem az arcomba. A recept nagyon egyszerű, és a tofu miatt az étel pillanatok alatt elkészül, mert nem igényel annyi időt, mint a húsos verzió!
20200930_183317.png

Hozzávalók:

1 kocka tofu
1 fej vöröshagyma
2-3 gerezd fokhagyma
1 közepes paradicsom
1 kápia paprika
só, bors
1 tk őrölt pirospaprika
olívaolaj

Elkészítés:

A tofuból kipréseltem a vizet, és felkockáztam. Egy kevés olajon pirítani kezdtem a felaprított vöröshagymát, és fokhagymát, majd megszórtam pirospaprikával és rádobtam a tofut is. Pár percig pirítottam, végül bele tettem a feldarabolt paprikát és paradicsomot is. 10 percig forraltam, ekkor a zöldségek már levet eresztettek, utána elzártam alatta.

Durum tésztával tálaltam, és savanyúsággal ettem.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9216226200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása