Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Rég nem voltam, sok minden történt

2020. október 02. - S.Viendo

Nagyon régen nem írtam már, és a fészbúk oldalamat is hanyagoltam, ami meg is látszódik rajta, ugyanis az emberek, akik egyszer már kedvelték az oldalt, visszavonogatják az lájkjaikat. Ezt sosem értettem, miért jó, és miért zavarja őket a továbbiakban az oldal, pláne úgy, hogy ritkán kerül ki rá új poszt. Valójában persze semmi jelentősége ennek, mert azt az oldalt amúgy is saját magamnak hoztam létre, hogy segítségül szolgáljon nekem a későbbiekben.

september-clip-art-30.png

A kitűzött célomat teljesítettem, végig csináltam az 1 hónapos vegán kihívásomat, sőt meg is maradtam ennél az étrendnél, és lassan most már életmódnál is. Éppen ezért nincs túl sok értelme folytatni a fészbúkon, mert úgy tűnik, hogy az emberek nem kíváncsiak erre. Én persze azt gondoltam, milyen jó lesz majd bevált recepteket megosztani másokkal is, hátha hasznát veszi valaki.

Ami a lényeg, hogy most elég zűrös volt a szeptember, és emiatt nem sikerült blog közelbe jutnom, ráadásul az elmúlt héten három fogamat is kihúzták, melyből az egyik bölcsességfog. Erre azért volt szükség, mert fogszabályzóm lesz, úgy döntöttem felrakatom, így remélhetőleg majd az alsó fogsorom is olyan szép egyenessé válik, mint a felső.

Tervben van egy jogsiszerzés is, amelynek egyszer már nekifutottam, de a várandósságom miatt jobbnak láttam inkább visszalépni a vizsgától. Iszonyú stresszes ember voltam/vagyok, ezen a téren még fejlődnöm kell, úgyhogy nem akartam kockáztatni. A mai napig sem bántam meg a döntésemet.

Az edzésről egy kicsit... nagyon hiányzik az intenzív mozgás, mert már egy hete elmaradt, de ugye a foghúzások után nem szerencsés jó pár napig ugrándozni. Holnap viszont szeretnék menni futni egy kicsit, az idő is állítólag jó lesz, meglátjuk mire sikerül jutnom.

Itt a végén visszakanyarodok picit az elejére, az étrendemre, hogy azt továbbra is vegán formában tolom, és egyáltalán nem okoz problémát, sőt már nem is tudnék máshogy étkezni. Egyre jobban imádom az új színeket, ízeket, állagokat, habár a fogszabi felragasztása után valószínűleg egy időre el kell búcsúznom bizonyos formában pár dologtól...

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr316224752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása