Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Marinált tofu thai jellegű zöldségekkel

2020. augusztus 11. - S.Viendo

A tofut most próbáltam ki először, és gőzöm nem volt, mit készítsek belőle, vagy hogyan használjam fel. Rengeteg jó ötletet kaptam, ám én mivel picit óvatos vagyok, a számomra legegyszerűbb megoldást választottam. Így készült el ez az étel egy kevés pirított zöldséggel és tésztával.
20200811_183811.png

Mint megtudtam, a tofuból először ki kell préselni a vizet papírtörlők között, alul egy vágódeszka, felül egy konyharuhára rakott edény segítségével. Egy órán át hagytam préselődni, közben elkészítettem a páclét, amiben alaposan meg kell fürdetni.
20200811_182143.pngHozzávalók:

3 ek szójaszósz
2 ek balzsamecet
1-2 ek folyékony füst
fokhagymapor
feketebors
citrom pár csepp leve
20200811_182132.pngElkészítés:

Miután összekevertem a hozzávalókat, az 1 centisre felkockázott tofu darabkákat jól átfogattam a lötyiben és egy dobozban lefedve hagytam egy éjszakán át a hűtőben. Másnap egy sütőpapírral bélelt tepsire pakoltam őket és 200 fokra előmelegített sütőben 15-20 perc alatt megsütöttem.
20200811_182148.pngMíg sült a tofu, felkarikáztam egy póréhagyma zöldjét, és egy pici olíva olajon megpirítottam. Erre rádobtam a maradék sült édesburgonyámat és párolt brokkolimat felkockázva, öntöttem bele szója szószt, raktam hozzá házi Erős Pistát, és nagy lángon párszor átforgattam őket.

Jó étvágyat!20200811_183805.pngA tofu marinálásának ötletét innen vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5016129304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása