Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán babfasírt cukkini főzelékkel

2020. augusztus 06. - S.Viendo

Most először próbálkoztam babfasírt elkészítésével, és sikerült is egy eléggé laktató ételt összehoznom belőle, ám úgy gondolom, hogy még a saját ízlésemre kell formálnom. Nagy szemű, magyar virágbabból gyúrtam össze, és egészen jól néztek ki sütés után.20200806_120003.png

Hozzávalók:

250 g magyar virágbab (más bab is jó)
100 g barna rizs
szárított oregánó
őrölt kömény
só, bors ízlés szerint
20200806_120802.pngElkészítés:

A rizst előzetesen megfőztem, a babokat 15 órára beáztattam (nem muszáj ennyi időre, de jelentősen lerövidül a főző idő), utána ezt is megfőztem néhány babérlevél társaságában. A babot botmixerrel pürésítettem, és hozzákevertem a rizst és a fűszereket. Lapos korongokat formáztam a masszából, majd egy sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem őket és 180 fokra előmelegített sütőben ropogósra sütöttem.

Jó tanács: ha hűtőbe tudjuk tenni egy ékszakára, akkor jobban összeérnek az ízek.

Jó étvágyat!

Készítettem hozzá egy cukkini főzeléket is, melynek receptjét most nem posztolom, mert egy már szerepel a blogomon korábbról. Maga a recept teljesen vegán, a feltéteket még a nem vegán időszakomban javasoltam hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1916117196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása