Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán cukkinifőzelék

2020. június 12. - S.Viendo

Éppen ebédnek valót kerestem, amikor eszembe jutott, hogy van cukkinim, és készíthetnék belőle egy villámgyors főzeléket, - így most végre a cukkinijeim is felhasználásra kerültek, és nem mentek tönkre.
20200612_131323.png

Szokásom ugyanis rengeteg féle zöldséget felvásárolni, hogy bármi kéznél legyen ha kell, de ennek az a hátulütője, hogy rövid időn belül el kell használni (vagy lefagyasztani) mindent.

Szóval a főzelék mellett döntöttem, de mindenképp szerettem volna vegán formában elkészíteni, így ehhez keresgéltem receptet. Amit találtam, annak a főzési menetét követtem, ám az összetevőket illetően már némi változtatásokat eszközöltem benne.

Hozzávalók:

3 db kisebb cukkini
1 db nagy vöröshagyma
olívaolaj
só, bors
mandulatej (nem édes)
4-5 ek teljes kiőrlésű liszt
1 csokor kaporlevél

Elkészítés:

A hagymát megpucoltam, megmostam, felkockáztam és egy kevés olajon pirítani kezdtem. A cukkinit megmostam, nagy lyukú reszelőn lereszeltem, majd a hagymához adtam. Amikor a cukkini elkezdett levet ereszteni, megsóztam, borsoztam, és jól elkevertem. Felaprítottam a kaprot, amit rászórtam a cukkinire, aztán hagytam, hogy megfőjön minden a saját levében.

Miután a cukkini megpuhult, rákanalaztam a lisztet és felöntöttem a tejjel, végül addig játszottam az arányokkal, míg a főzelék számomra megfelelő állagúvá nem vált.

Jó étvágyat!

Mi főtt tojással ettük, de jó hozzá a teljes kiőrlésű kenyér is, vagy a húsimádóknak sült hús, virsli, esetleg kolbász.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2815805898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása