Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán tökfőzelék

2020. július 27. - S.Viendo

A tökfőzeléket egy időben nem szerettem, aztán egyszer apukám főzött egy nagyon finom ízes verziót és azóta nagy tökfőzelék rajongó lettem. Akkoriban persze nem vegán formában ettük, de én most megalkottam a teljesen növényi változatát, ami nekem visszaadta ugyanazt az ízt.
20200722_144529.png

Hozzávalók:

1 kg főzőtök
1 db vöröshagyma
1 nagy csokor kapor
1 ek őrölt pirospaprika
néhány ek liszt
só ízlés szerint
20200725_120352.pngElkészítés:

A hagymát feldaraboltam és elkezdtem az olajon pirítani, addig a tököt lereszeltem, majd a hagymához kevertem, és megszórtam pirospaprikával és sóval. 10 perc után rádobtam a felaprított kaprot is, végül a hozzá szórt liszttel sűrítettem be.

Jó étvágyat!

Látható, hogy nagyon gyorsan megvan! Önmagában, kenyérrel is isteni, de bármilyen fasírt kísérője is lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7616078614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Revolutionist 2020.07.28. 21:37:31

A tökfőzelék mindig viszonylag vegán ill vega; hiszen senki sem főzi bele a húst, hanem utólag teszi rá ugyebár... ;)
Jelen esetben príma vega krokett vagy vega fasírt, esetleg szójás/bulguros, szejtános húsgombóc szinte követeli, hogy belepottyanjon... :)

S.Viendo 2020.07.28. 21:42:12

Ha valaki állati eredetű tejfölt, vagy tejszínt rak bele, akkor már rögtön nem vegán. :-) Ez elmondható a többi főzelékről is, ha habarásról van szó, én ezért írtam oda, hogy vegán, mert ebben semmi állati eredetű nincs. Köszönöm a tippeket, megfogadom. :-) Mi vöröslencsefasírttal ettük, és szintén isteni volt hozzá.
süti beállítások módosítása