Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán bolonyai ragu

2020. július 26. - S.Viendo

Attól tartok, amíg a napi menük írása tart, addig nem sok időm lesz a receptek írására, de igyekszem mindig behozni a lemaradásomat! Ahogy a kihívás 22. napján említettem, improvizáltam egy ebédnek való ételt, és nem kellett csalódnom, mert amellett, hogy gyorsan kész volt, egyszerűen nagyszerű lett!
20200722_115626.png

Hozzávalók:

1 db nagyobb sárgarépa
fél kg csiperkegomba
1 db vöröshagyma
250 g vörös babkonzerv
olívaolaj
szárított bazsalikom és oregánó
só, bors ízlés szerint
3 db közepes paradicsom
1 kis paradicsomsűrítmény konzerv
esetleg házi paradicsomlé
20200722_112407.pngElkészítés: 

A felkockázott hagymát olívaolajon pirítani kezdtem, majd hozzádobtam a felkarikázott sárgarépát, és addig pároltam, míg meg nem puhultak. Ezután következett a felszeletelt gomba, amit magas hőfokon sütöttem át, és mikor elkezdte a levét kiereszteni, rádobtam a feldarabolt paradicsomokat is.

Pár perc alatt összefőztem a zöldségeket, aztán beleraktam az átmosott és lecsepegtetett babot és a paradicsompürét is. A legvégén fűszereztem az ételt, és hagytam egyet-kettőt rottyanni, végül elzártam alatta és ráraktam egy fedőt.

Jó étvágyat!

Növényi parmezánnal szórtam meg és teljes kiőrlésű durum tésztát főztem ki mellé.
20200722_112413.pngUPDATE!

2020.11.09.

Hasonló ételt készítettem, csak ez leginkább maradékok felhasználásával készült, és isteni finom lett!

Hozzávalók:

1 db szárzeller
maradék negyed lilahagyma
1 db (és egy maradék fél) közepes paradicsom
1 konzerv fehérbab
1 kis üveg aszalt paradicsom fűszeres olaja (nekem Tesco Finest)
1 db vöröshagyma
1 konzerv csiperke gomba
pici pirosarany (nem volt paprikám)
maradék házi paradicsomlé (helyette lehet bolti paradicsompüré + víz)
ízlés szerint só, bors
20201109_181553.pngElkészítés:

Az aszalt paradicsom olaján megdinszteltem a hagymákat, és rádobtam a felaprított zellert, a paradicsomokat is, majd felöntöttem a paradicsomlével. Amikor minden megpuhult, rádobtam a gombát, és pár percig még összefőztem őket.

A babbal, és kifőzött teljes kiőrlésű durum tésztával tálaltam, a végén pedig Violife növényi sajtot reszeltem rá, egy kis ketchuppal locsoltam meg.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2616043658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása