Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 22. nap és a menü

2020. július 22. - S.Viendo

Ma több napra előre dolgoztam a konyhában, így picit tovább voltam ott, mint szoktam, de a végeredményre büszke vagyok, mert legalább négyféle ételt sikerült elkészítenem egy délelőtt alatt.
20200722_112407.png

A reggeliről most szándékosan nem készítettem képet, mert pár napja már szinte mindegyik ugyanúgy néz ki, de azért mindenképp megírom, hogy miből állt. 

REGGELI: Fahéjas-körtés-almás zabkása dióval és lenmaggal

Megint kaptam sárgadinnyét, amit nagyon imádok, ezért úgy döntöttem, hogy ma ezt fogjuk eliszogatni ebéd előtt.

TÍZÓRAI: Banános-sárgadinnyés-spenótos smoothi
20200722_101926.pngAhogy említettem, ma többféle ételt készítettem, köztük az első helyen szerepelt ez a fogás, amelyet egyáltalán nem tartott sokáig elkészíteni. Meggyorsította a dolgot az is, hogy nem néztem hozzá receptet, elengedtem a fantáziámat és improvizáltam.

EBÉD: Paradicsomos-gombás, amolyan bolonyai ragu babbal, sárgarépával és teljes kiőrlésű durum tésztával, növényi parmezánnal megszórva
20200722_115626.pngSokáig eltelített, nem is kellett kapkodnom a következő étkezéssel, úgyhogy szép nyugodtan készítettem el a nyers zöldségekhez a következőket.

UZSONNA: Házi teljes kiőrlésű magos kenyér, csicserihummusszal, olajbogyóval és nyers zöldségekkel (fejes saláta, kápia paprika, koktél paradicsom, lila hagyma, kígyóuborka)
20200722_163144.pngA biztonság kedvéért vacsira is felkészültem, de iszonyatosan jól laktam a mai eddigi menümmel, úgyhogy nem volt rá szükség, hogy egyek még valamit. Egy vegán tökfőzeléket dobtam még össze, és van pár tegnapi maradék a hűtőben, szóval a következő napokban nem lesz szükség arra, hogy sok időt eltöltsek a konyhában.

Van bőven tennivaló, úgyhogy nem is bánom, bár amikor ott vagyok és alkotok, szinte szárnyalok! :-)

Ja és a négy étel, ami ma délelőtt készült, számszerűsítve ezek voltak:

1. A gombás bolonyai tésztás ebéd
2. Teljes kiőrlésű magos kenyér sütése
2. Csicseri hummusz készítés
3. Tökfőzelék

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1116043484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása