Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 18. nap és a menü

2020. július 18. - S.Viendo

Nagyon hiányoztak már a nyers zöldségeim, melyeket minden nap beiktattam a menümbe, de a négy nappal ezelőtti foghúzásom miatt, ami ráadásul még bölcsességfog is, nem mertem megkockáztatni az erőteljesebb rágást. Most is csak kicsit meggrillezve és apróra vágva próbálkoztam ezeknek az ételeknek az evésével, és azt kell mondjam, isteni finomságokat dobtam össze így is.
20200718_145356.png

Nem szeretek kidobni semmit, és miért is tenném, ha az alapanyagnak nincsen semmi baja. Így került felhasználásra az az alma és zeller pép, amelyet anyukám hozott el a préselésből. Tegnap, azaz a tizenhetedik napi kihívásnál a tízóraiba felhasználtam a levet, ma reggelire pedig a pépet hasznosítottam.

REGGELI: Fahéjas-almás-banános-zelleres zabkása lenmaggal, őrölt mandulával és mazsolával
20200718_074057.pngA tegnapihoz hasonló tízórai készült, csak ebben nincs zeller.

TÍZÓRAI: Spenótos-almás-sárgabarackos smoothi
20200718_103435.pngAz ebéd a tegnapi volt, csak avocado nélkül.

EBÉD: Lencse dahl barna rizzsel
20200716_113031.pngAz uzsonna egy fantasztikus nyers és grill tál lett csupa csupa finom zöldségekből.

UZSONNA: Sütőben sült rozmaringos krumpli, lilahagyma és koktélparadicsom. Nyers saláta (fejes saláta, kígyóuborka, csírák), párolt brokkoli, vegán majonéz
20200718_145406.pngMaradt még a zöldséglevesből, amelyet a foghúzás másnapján készítettem, és gondoltam, kipróbálom, milyen lenne szendvicskrémnek. Működött a dolog, csak leöntöttem a levét (amit majd megiszok), és botmixerrel pürésítettem a sűrűjét.

VACSORA: Zöldséges szendvicskrém
20200718_190623.pngImádom, hogy a vegán étrenddel ennyiféleképpen lehet variálni az ételekkel, hogy mit ki nem lehet hozni pl. egy sima levesből. Krémlevest, szendvicskrémet és még ki tudja mi mindent, szóval ez számomra elég izgalmas felfedezésekkel kecsegtet.

Addig is, ha vegán vagy, és van ötleted, véleményed, hozzászólásod a napi menüimmel kapcsolatban, kérlek ne habozz, vedd fel velem a kapcsolatot!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr3016032926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása