Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 17. nap és a menü

2020. július 17. - S.Viendo

Napról napra jobb a fogam, legalábbis egyre könnyebb a rágás és az evés, igaz persze az is, hogy már három nap telt el a foghúzásom óta. Ettől függetlenül szoktam smoothi-t, vagy levest készíteni, de ma más miatt is serénykedtem kicsit a konyhában. Tettem-vettem, főztem, de a receptek posztolásával kicsit megint elúsztam, amit előbb vagy utóbb feltétlenül pótolok! Most viszont lássuk a mai napi menümet az új képekkel!
20200717_101004.png

A szilvára most nagyon rá vagyok kattanva, pedig még nincs is igazán szezonja, én mégis szereztem be pár szemet, mert egyszerűen imádom fahéjjal és dióval enni.

REGGELI: Fahéjas-diós-szilvás-banános zabkása lenmaggal
20200717_074615.pngKis idő múlva jöhetett a smoothi, amibe megint raktam zöld levelest, zöldséget és gyümölcsöket is. A zeller és az alma préselt lé formájában került bele, ezt anyukám készítette.
20200717_100456.pngTÍZÓRAI: Spenótos-almás-zelleres-sárgabarackos smoothi
20200717_100947.pngA tegnapi ebédbe dobtam pár avocado kockát nyersen, és ez fel is dobta ezt a fogást. :-)

EBÉD: Lencse dahl barna rizzsel és avocadoval
20200717_114340.pngUzsira megettük a maradék almás-mandulás-banános sütiket.
20200716_164620_1.pngEstére főztem babot de végül a karfiolból készült fogást ettük meg, mert az lett előbb kész, és a babból még nem döntöttem el, hogy mi lesz.

VACSORA: Karfiol pörkölt, teljes kiőrlésű lenmagos zsemlével és házi csemegeuborkával 
20200717_190218.pngAzt hiszem ez igazán egy tisztességes menü volt, habár már kicsit hiányoznak a ropogós nyers zöldségek és szendvicskrémeim. Hamarosan talán majd ráveszem magam ezekre is, de még nem mertem jobban erőltetni az erőteljesebb rágást.

Nemsokára visszatér minden a normális kerékvágásba, már ami a nyers ételek, és olajos magok evését illeti, legalábbis egy időre biztosan...

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9616019158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása