Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 14-15. nap és a menü

2020. július 15. - S.Viendo

Nos, itt vagyok, túléltem, habár bölcsességfogat kellett húzni, és az nem is kicsi, meg sosem egyszerű, de ahogy a tizenharmadik napon említettem, a napi menüimet is majd ehhez igazítom. Tegnap, a húzás napján alig ettem és legyengültem, ezért nem is volt erőm a géphez ülni és posztolni. Azért persze megosztom, miket és hogyan sikerült elfogyasztanom, összevonva a mai nappal.
20200714_114336.png

Július 14. reggelén még tudtam rendesen reggelizni, mert a foghúzás ezután következett. Fahéjas-szilvás zabkását ettem búzacsírával, de most nézem, hogy a nagy rohanásban erről nem készült kép.

A foghúzás után 1 óráig nem ihattam, és enni is csak 4 óra múlva lehetett, amikorra már eléggé éhes lettem, úgyhogy összedobtam egy smoothi-t. Anyukám hozott sárgadinnyét, ami nagyon finommá tette a tízóraimat. :-)

TÍZÓRAI: Banános-sárgadinnyés-kókusztejes smoothi
20200714_114324.pngEbédre valami töményebb szénhidrátot kellett már ennem, erre a célra tökéletes a burgonya, de mivel aznap csak leveseket ehettem, hát ebben a formában készítettem el mindent.

EBÉD: Paprikás krumplikrémleves
20200714_152912.pngTudom, minden olyan egyformának tűnik, de higgyétek el, hogy az uzsonna, illetve vacsora is egy harmadikféle étel lett. :-D

UZSONNA és VACSORA: Zöldségkrémleves (sárgarépa, fehérrépa, zeller levél, petrezselyem levél, zöldborsó, vöröshagyma, fokhagyma, lestyán)
20200714_173058.pngJúlius 15. reggelén már fotóztam, és ugyancsak zabkása készült, ám már leturmixolt formában, almából, banánból és gesztenyéből állt össze.
20200715_081331.pngTízóraira málnából, banánból, házi szeder- és almaléből készítettem smoothi-t.
20200715_102524.pngEbédre megettem a maradék chilis babot teljes kiőrlésű durum tésztával, természetesen turmixolt formában, de erről nem készült kép. A nap többi étkezése lényegében ugyanaz volt, mint tegnap, ugyanabban a formában, azaz paprikás krumpli krémleves, és zöldségkrémleves szintén teljes kiőrlésű durum tésztával.

A mai napom már lényegesen könnyebb volt, sokat segített az alvás, és így hogy vegán étrenden vagyok, nem is igazán estem kétségbe, hogy mit fogok enni. Holnap azért már valami szilárdabbat is tervezek, nem csak leveseket szeretnék enni, habár ezekkel sem volt problémám.

Köszönöm azoknak, akik drukkoltak nekem! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1816007746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása