Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 13. nap és a menü

2020. július 13. - S.Viendo

A tizenharmadik napom félig felkészülés a tizennegyedikre, holnap ugyanis fogorvoshoz megyek, és sanszos, hogy húzni is kell, ezért megpróbáltam előre eltervezni, hogy mit fogok enni másnap. Nagy valószínűség szerint leginkább krémleveseket és smoothi-kat, de mindenképp olyan ételeket, amelyeket nem igazán kell rágni. Kíváncsi vagyok, mi lesz majd, addig is megmutatom a mai menümet.
20200713_121307.png

A reggeli, állagát tekintve egy kicsit érdekesre sikerült, de ez semmit nem von le az értékéből, legalábbis ami a finom ízét illeti. Nem mindenki szereti a mogyoróvajat, leginkább az amerikaiak vannak oda érte, ahogy a juharszirupért is, de nálam mindkettő bejött.

REGGELI: Almás-mogyoróvajas-fahéjas zabkása
20200713_082349.pngTízóraimat közvetlenül a futás után fogyasztottam el, ami nem volt más, mint egy jó kis gyümölcsös smoothi. A kép sajnos elég homályos lett, és szebben festene, ha nem a turmixgépben fotózom le, de hát majd legközelebb.

TÍZÓRAI: Őszibarackos-banános smoothi rizstejjel
20200713_102233.pngA nap fénypontja az ebédem lett, amit háromféleképpen csináltam meg, hogy a családom minden tagjának jó legyen (férjemnek húsosan és csípősen, lányomnak húsosan, magamnak hús nélkül, csípősen), de csak az enyémről mutatok képet. Ez annyira finom volt, hogy ennek a receptjét muszáj lesz kiposztolnom!

EBÉD: Chilis bab
20200713_121303.pngKésőbb túrógombócot akartam készíteni, természetesen egy vegán változatot, ám valamiért nem álltak össze gombócokká, így mennyei tejbegríz szerűség lett belőle.

UZSONNA: Rizstejbe köles fahéjjal
20200713_143303.pngA nap utolsó étkezéséhez még maradt a múltkori szendvicskrémemből, de árválkodott még egy padlizsán a hűtőben, úgyhogy ennek is szendvicskrém lett végül a sorsa.

VACSORA: Csicserikrémes- és padlizsánkrémes teljes kiőrlésű lenmagos zsemle tökmaggal, nyers zöldségekkel (lila hagyma, kígyóuborka, koktélparadicsom, kápia paprika, fejes saláta)
20200713_182002.pngSajnálom, ha nem ropogtathatok majd a fogam miatt, és biztosan nem fog ennyire jól kinézni a tányérom, de azért megteszek minden tőlem telhetőt. Egészen belejöttem amúgy a tálalásba, talán kezd kifinomulni a szépérzékem, mindenesetre én folytatni fogom. Egy kis foghúzás csak nem veszi el a kedvem a vegán étrendtől!

Ha valakinek, aki vegán, felkeltettem az érdeklődését, ne habozzon, írjon nekem, hogy még jobb lehessek és talán ezt a pár napot is könnyebben kihúzom majd...

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4516003334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása