Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán édesburgonyakrém

2020. július 06. - S.Viendo

Tegnap kb. 10 percem volt uzsonnát csinálni, és nem akartam megint padlizsánkrémet kenni a kenyérre, úgyhogy kiötlöttem ezt a szendvicskrém verziót, és villámgyorsan meg is csináltam. Segítségemre volt, hogy a hűtőben ott árválkodott már egy megpucolt édesburgonya nyersen, de ha hámozni kellett volna se tartott volna egy percél tovább.
20200705_154441.png

Hozzávalók:

1 db nagyobb édesburgonya
kakukkfű

20200705_154630.pngElkészítés:

Az édesburgonyát kockákra vágtam és egy kevés, enyhén sós vízben elkezdtem főzni. Amikor megpuhult, leöntöttem róla a vizet (amit félretettem), és egy villával szétnyomkodtam. Megszórtam sóval és kakukkfűvel, aztán alaposan összekevertem.

Jó étvágyat!
20200705_154806.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr415983864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása