Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán padlizsános lecsó felturbózva

2020. július 06. - S.Viendo

A vegán kihívásom harmadik napján készítettem el ezt az ételt saját kútfő alapján. Eredetileg csak padlizsános lecsó lett volna mindenféle turbózás nélkül, de szerettem volna rendesen jól lakni, úgyhogy raktam bele még pár dolgot. 
20200705_120454.png

Ennek a lecsónak is úgy indul az elkészítése, mint egy sima, hagyományos lecsóé, aztán jön bele szép sorjában a többi összetevő. 

Hozzávalók:

2 db padlizsán
1 db vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
4 db paradicsom
2 db paprika
fél liter házi paradicsomlé (konzerv paradicsom is jó, de azt hígítani kell vízzel)
2 marék barna bulgur, de jó a sima is
só, bors
szárított kakukkfű és bazsalikom
olívaolaj
30 dkg csiperkegomba
20 dkg fehér bab konzerv (nem konzerv is jó, de az plusz idő míg főzni kell)

Elkészítés:

A padlizsánokat hosszában felnegyedeltem, egy sütőpapírral kibélelt tepsire tettem, és 200 fokra előmelegített sütőben, 10 perc alatt megsütöttem. Ha kihűlt, szépen le lehet húzni a héjját.

Miután megmostam és megpucoltam a zöldségeket, a vöröshagymát felkockáztam és az olajon pirítani kezdtem, majd rádobtam a széttört fokhagymát is. Utána következett a darabolt paprika és paradicsom, amiket addig főztem, míg meg nem puhultak. 
20200703_103806.pngSóztam, borsoztam, belekerültek a zöld fűszerek, ezután a bulgur is, és az egészet felöntöttem paradicsomlével, majd elkezdtem forralni. Amikor felforrt, levettem kicsire a hőt, és 20 percet hagytam rotyogni. Ennyi idő alatt meg kell puhulnia a bulgurnak. 

Egy serpenyőben a legmagasabb hőmérsékleten megpirítottam a felszeletelt gombákat, majd kinyitottam a babkonzervet és ezeket is a lecsóhoz kevertem.

Jó étvágyat!
20200705_113754.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9515983758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása