Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán zabpalacsinta

2020. július 05. - S.Viendo

Azt a csodás palacsinta receptet szeretném most megosztani, aminek elkészítése nekem nagy öröm és sikerélmény volt, ugyanis kb. 15 éve nem sütöttem palacsintát. Hát milyen anya lennék ha pont palacsintát nem tudnék sütni a lányomnak? Így hát gondoltam egyet és belevágtam, kerestem egy jó receptet, ami alapján sikerült többé-kevésbé szép dolgokat alkotnom. :-D
20200702_153211.png

A tészta nehezen állt össze az elején, és az első kisült darabom teljesen szétesett, de utána már egészen jól néztek ki, és bele is jöttem a sütésbe. Nagy segítségemre volt ez a recept, mert innen merítettem erőt és kedvet, hogy aztán elhiggyem, meg tudom csinálni.

Hozzávalók:

1 bögre finomliszt
fél bögre zabliszt
2 ek foszfátmentes sütőpor
1 kk vanília őrlemény
egy csipet só
1 bögre növényi tej (én mandulát használtam)
4 ek nádcukor
2 ek kókuszolaj + még a sütéshez
20200703_180824.pngElkészítés:

Egy tálban a száraz, egy másik tálban a nedves hozzávalókat elegyítettem, majd a kettőt alaposan összekevertem és vártam 5 percet, míg a tészta megkelt. Kikentem olajjal egy tapadásmentes serpenyőt, és rákanalaztam egy merőkanálnyit a masszából. Közepes hőfokon kezdtem sütni, míg szép aranybarna színt nem kapott, majd megfordítottam, és még pár percig sütöttem a másik oldalát is. 

Jó étvágyat!

Bármilyen töltelékkel finom, én meggyszósszal tálaltam a kis családnak.

Update! 2020.10.27.

A minap készítettem egy sokkal kevesebb hozzávalóból álló palacsintatésztát, és annyira finomra sikerült, hogy szinte forrón befaltuk, és csak egy darabot tudtam lefotózni belőle.
20201026_162927.pngHozzávalók:

2 db banán
2 dl növényi tej (nekem most kókusz)
1 cs. sütőpor
6 ek zabliszt
csipet só és nádcukor

Elkészítése ugyanúgy, mint a másikat, csak a serpenyőbe sokkal kisebb adagokat kanalaztam.

Házi szederlekvárral kezdtük el enni a kislányommal, de aztán már csak magában kérte. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2515982398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása