Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán padlizsánkrém

2020. július 05. - S.Viendo

Imádom a zöldségkrémeket, mert nagyszerű ízük van, és roppant egészségesek is! Sokfélét készítettem már, de csak most kezdtem el posztolgatni őket a blogon. Így került fel a céklakrém, ami bár nem az én találmányom, de nagyon finom lett, és most a padlizsánkrémem receptjét is meg szeretném osztani.
20200702_182415.png

Hozzávalók:

1 db vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
1 nagy padlizsán
só, bors ízlés szerint
olívaolaj

Elkészítés:

A padlizsánt hosszában elnegyedeltem, és 200 fokra előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tepsin 10-15 perc alatt megsütöttem. Egy serpenyőben az olajon a felkockázott vöröshagymát, és a széttört fokhagymát pirítani kezdtem. Amikor elkészültek a padlizsánok és picit kihűltek, lehúztam a héjukat, feldaraboltam őket, majd a hagymához adtam. Sóztam, borsoztam, végül pedig botmixerrel pürésítettem az egészet.

Jó étvágyat!
20200704_182105.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6715982826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása