Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán kihívás 4. nap és a menü

2020. július 04. - S.Viendo

Ez a negyedik nap olyan volt, mint egy katasztrófa sújtotta övezet. Na nem azért mert olyan tragikus, hanem mert kicsit ahhoz hasonló érzésem támadt, mintha kirámoltam volna a rejtett tartalékainkat. Annyira sok étel maradt ugyanis előző napról a hűtőben, hogy ma szinte semmi dolgom sem volt. Ez nagyon jó, mert sok minőségi időt tudtam eltölteni a kis családommal.
20200704_182105.png

Köszönöm, <3 vegán étrend <3, hogy lehetővé tetted számomra a semmittevést! Na ez így nem teljesen igaz, de a főzést valóban nem kellett túlzásba vinnem. A növények ugyanis tovább elállnak, mint a hús, ráadásul újabban sokkal több nyers táplálékhoz juttatom a szervezetemet, amikkel kb. semmit se kell csinálni.

Reggelire rendhagyó módon nem édes, hanem sós ételt ettünk a jó kis padlizsánkrém segítségével, de hogy ne legyen olyan uncsi, kevertem hozzá egy kis házi paradicsomlevet is. 

REGGELI: Paradicsomos-bazsalikomos-padlizsánkrémes szendvics koktél paradicsommal, és paprikával (ez utóbbi a képről lemaradt, és ahogy nézem a bazsalikom is, de eskü így ettük)
20200704_080535.pngTízóraira ezúttal csak pár szem sárgabarackot ettem.
20200704_135621.pngNemsokára jöhetett az ebéd is, mert a gyümölcs ugye hamar leér. Itt nem sokat kellett gondolkodnom, csak előkaptam a hűtőből a maradékot.

EBÉD: Zöldborsó krémleves pirított teljes kiőrlésű kenyérkockákkal
20200703_115642.pngAz igazsághoz hozzátartozik, hogy utána elmentünk a KFC-be, és akartam egy vega burgert enni, de kiderült, hogy majonéz és sajt is van benne, úgyhogy én csak sült krumpliztam.

Uzsira tegnaphoz hasonlóan ugyan csak palacsintát ettünk meggyszósszal, de most karikáztam rá banánt (mert a lányom imádja és mostanában csak azt akar enni) valamint megszórtam őrölt mandulával is.
20200704_140921_2.pngVacsorára sajnos nem sikerült semmi újat kitalálnom, meg minek is tettem volna, amikor volt még kétféle szendvicskrémem.

VACSORA: Padlizsánkrémes durum kovászos kenyér, fokhagymás céklakrémmel, nyers zöldségekkel (paradicsom, hónapos retek, fejes saláta, újhagyma, uborka, csírák)
20200704_182055.pngMa utóvacsiztam is, mert a kedves kis uracskám meglepett egészséges süteményekkel, és muszáj volt megkóstolnom egyet.
20200704_210724.pngGyönyörűen néznek ki, imádom őket, fantasztikus ízük van!
 
Tehát a negyedik nap főzés szempontjából eléggé lazulós volt, de hát néha pihenni is kell, nem? :-)

Továbbra is várom vegánok visszajelzéseit a menüimmel kapcsolatosan! Aki már felvette velem a kapcsolatot, annak külön köszönet érte! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6415982270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása