Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Helyzetjelentés

2020. június 21. - S.Viendo

Ez most csak egy gyors helyzetjelentés lesz, hogy minden oké, nem tűntem el, mindössze besűrűsödtek kicsit a programok.

Kitartok az étrendem mellett, sőt egyre kevésbé kívánom a húst, inkább a növényi étrendet részesítem most előnyben. Ez azért nehéz picit, mert a férjem és a gyerek esznek húst, amiről én néha elfeledkezem... lehet, hogy ennyire belemerülök a vegán főzéseimbe...??

Mivel az időjárás meglehetősen borongós, sokat esik az eső és csurom víz minden, nem igazán mentem le futni, viszont a plankelésben már 5. szinten járok. Kezdenek látszódni rajtam az izmok és napról napra egyre jobban bírom elvégezni a gyakorlatokat.

Vitamin szedés téren se változott a helyzet, tolom ezerrel, és lassan (kb. két hét múlva) elérkezek e tekintetben a három hónaphoz, amióta elkezdtem szedni őket. Közben kipróbáltam egy másik étrend kiegészítőt is, amellyel kapcsolatban szintén jó tapasztalataim vannak, de ezek megosztására majd egy külön bejegyzést szeretnék szentelni.

Röviden most ennyi, hamarosan újra jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6815905146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása