Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán fűszeres krumplifőzelék csicseriborsóval

2020. június 16. - S.Viendo

Mivel most a zöld-, vagy cukorborsó szezonja van, leginkább ebből készítettem magunknak ételt, éppen ezért már nagyon kezdett hiányozni a csicseriborsó. Be is áztattam 12 órára egy jó nagy adagot belőle, és másnap nekiálltam a kinézett ebéd főzésének.
20200616_120033.png

A recept ugyan eredetileg nem főzelékről szól, nekem mégis az lett belőle, mert elfelejtettem, hogy a csicseriborsót a beáztatás után még fel kell dolgozni, ugyanis attól hogy ázott, még nyers. Tehát mire kész lett minden összetevő, a borsót csak akkor kezdtem volna főzni.

Hozzávalók:

fél kg csicseriborsó
fél kg krumpli
3 db kisebb vöröshagyma
4 cm friss gyömbér
1 ek citrom leve
olívaolaj
só ízlés szerint
1 kk őrölt római kömény

Elkészítés:

A krumplit meghámoztam, megmostam, felkockáztam és enyhén sós vízben megfőztem. A hagymát szintén, csak ezt az olajon pirítani kezdtem. Amikor megpuhult, hozzáadtam a lereszelt gyömbért és a köményt, jól elkevertem, végül bele raktam a krumplit és a borsót is. 

Mivel a borsónak még meg kellett főnie, felöntöttem az egészet vízzel és kb. 15-20 perc alatt puhára főztem, közben sűrűn kavargattam. A legvégén bele csurgattam a citrom levét és forrón tálaltam.

Jó étvágyat!

A recept Az igazi endometriózis diéta könyvből való.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr215813102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása