Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Don Pepe vegán hamburger

2020. június 03. - S.Viendo

Egyik nap nem volt kedvem főzni (igen, ilyen is van, sőt kell is lennie!), és úgy döntöttem, rendelek a netről valami vegán finomságot. Szerencsére már egyre több helyen próbálkoznak vegán dolgokkal, hogy azoknak is kedvezzenek, akik nem esznek húst - hol több, hol kevesebb sikerrel.
20200529_173601.png

Megkóstoltam a Burger King vegetáriánus burgerét, ami nem volt rossz, de nálam egyelőre a Don Pepés burger a befutó az óriási "húspótló" pogácsájával, a benne lévő sok finom zöldséggel, és további növényi összetevőjével, íme: 
donpepeveganburger.pngKép a netpincérről.

A Burger King pedig azt mondja, hogy "Az eredeti WHOPPER® élmény már hús nélkül is a tiéd lehet, hiszen a burgonyából, répából, borsóból és kukoricából készült ropogós vegetáriánus pogácsán kívül semmit nem változtattunk a jól bevált recepten."

A Don Pepe menü ezzel szemben tényleg vegán, úgyhogy bevallom, ezért is szimpatikusabb, na meg pofás kis dobozban kaptam, és benne a kialakítás is ötletes volt, külön el volt szeparálva egymástól a hamburger, a tortillachips és a szósz.
20200529_173358.png
20200529_173437.pngMint említettem, a burgerpogácsa óriási volt, és alig bírtam megenni az egész menüt, de végül csak sikerült leküzdenem. Árban nem olyan szörnyű, habár helyben az étteremben nem tudom mennyibe kerül, mert ezt netpincérről rendeltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6315738654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása