Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Észnél kell lenni!

2020. május 31. - S.Viendo

Most kell majd észnél lennem, hogy a nőgyógyászati vizsgálatokon mindent rendben találtak, mert párszor már beleestem az "elengedem magam" hibába. Mint tudjuk, az ember hajlamos egyre többször eltérni kitűzött céljaitól, ha már minden rendben van és csak akkor kezd el tenni valamit az egészségéért, ha felüti fejét a betegség.

Szeretnék kitartó lenni, annál maradni, amit elterveztem, és lehetőleg minél kisebb és kevesebb kilengéseket elkövetni. "Néha lehet bűnözni" - hangzik el sokszor, viszont én ezeket az alkalmakat nem annak akarom megélni, hanem ezeknek is meg szeretném találni az egészséges módját.

Éppen ezért kezdtem el egészséges sütiket gyártani, amikor édességet kívántam, és ezért találtam ki egészséges rágcsálni valókat is, amikor megéheztem. A reggelit, ebédet, vacsorát is direkt úgy variálom, hogy ne csak egészségeset egyek, hanem finomat, változatosát, laktatót. 

Nálam nagyon fontos az új ízek kipróbálása, és a régi bevált ízek megismétlése, mert imádok kísérletezgetni a konyhában, és szívesen eszem újra abból, ami egyszer már elnyerte a tetszésemet. Az a jó abban, amit én készítek el, hogy tudom mi van benne, és nem kell azon aggódnom, hogy valami káros anyag kerül a szervezetembe.

Nyilván ez vendégségben, étteremben vagy rendezvényeken nem mindig kivédhető, azért érdemes törekedni rá, hogy magunk főzzünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7315731340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása