Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Cytológia eredménye

2020. május 27. - S.Viendo

Nem tudom, hogy hogyan kell update-elni egy korábbi bejegyzést, úgyhogy úgy döntöttem, külön posztban dokumentálom, mi lett a rákszűrésem eredménye.

Két-három hetet mondott a doki aznap, amikor megvizsgált, de én nem bírtam magammal és már két hét után betelefonáltam a megadott telefonszámmal. 

Az ambulancia vette fel, és mondtam, hogy a cytológia eredményemet szeretném megtudni. A tajszám bediktálása után, várnom kellett egy picit, de aztán a hölgy már mondta is az eredményt: NEGATÍV!

Valahol erre számítottam, mert nekem ez a vizsgálat mindig jó szokott lenni (lekopogom, kop-kop-kop), de azért nyilván sokkal jobb, ha már biztosat tud az ember. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr3015720012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása