Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Almás-datolyás kockák

2020. május 17. - S.Viendo

Nem bírok leállni a sütikkel... De hát olyan finomak! Gyorsak, egyszerűek, sőt némelyiket még sütni sem kell! Arról nem beszélve, hogy egészségesek is. A következő áldozatom ez a finomság lett, aminek a fele már el is fogyott...
20200517_203915.png

A recept szintén a BLW szakácskönyvből való, és lassan már ott tartok, hogy minden édességet elkészítek onnan.

Hozzávalók:

200 g zabpehely
50 g kókuszreszelék
50 g pekándió finomra aprítva
75 g magozott datolya
100 ml kókuszolaj
1 tk vaníliakivonat
115 g méz vagy ugyanennyi agavé szirup
1 tk fahéj
75 g aszalt alma lereszelve

Elkészítés:

A zabpelyhet, a diót és a kókuszreszeléket összekevertem, majd egy tepsiben, 200 fokra előmelegített sütőben 10-15 perc alatt szép barnára sütöttem, félidőben átkevertem, végül hagytam kihűlni. A datolyát kb. 1 deci forró vízbe áztattam, aztán botmixerrel pürésítettem és hozzáadtam a mézet, az olajat, a fahéjat és a vaníliát. Az almát almareszelőn lereszeltem, és 150 fokon kb. 15 perc alatt a sütőben kicsit megaszaltam. 

A sült zabos keveréket, a datolyás pürével és az almával alaposan elkevertem, majd egy Folpackkal bélelt tálba kanalaztam a masszát, és 2 órára beraktam a hűtőszekrénybe. Amikor letelt a 2 óra, felvágtam kockákra, és leszedtem róla a fóliát.

Légmentesen zárt dobozban tárolva 2-3 napig eláll.

Jó étvágyat!
20200517_203915_2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1015704126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása