Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Currys karalábélevél krémleves

2020. május 15. - S.Viendo

Olyan gyönyörű, hatalmas nagy zöld leveleim maradtak meg arról a karalábégumóról, amellyel az istenien sikerült fejtett bablevesemet gazdagítottam, hogy sajnáltam volna kidobni őket. Mindenképpen fel szerettem volna használni, mert szerencsére ez is azok a zöldségek közé tartozik, amiknek ehetők a levelei. Így esett a választásom erre a krémlevesre, aminek eredeti receptje egyébként egy főzelék, csak én alkottam meg levesnek.
20200515_185446.png

A receptet az izeselet.hu › karalabe-es-reteklevel-fozelek-curry-vel oldalon találtam, de valamiért ezt most nem engedi betölteni, így linkelni nem tudom.

Hozzávalók:

5-6 db nagy karalábélevél
1 dl rizstejszín
1 gerezd fokhagyma
negyed póréhagyma
só, bors
olívaolaj
fél kk curry

Elkészítés:

A karalábéleveleket pár perc alatt, forrásban lévő vízben megfonnyasztottam, utána hagytam kicsit hűlni, (a levet félretettem). A póréhagymát felkarikáztam, majd egy kevés olajon pirítani kezdtem. Pár perc után rádobtam a fokhagymanyomón áttört fokhagymát is. Megszórtam curryvel, nem sokkal később pedig felszeleteltem a karalábéleveleket, a hagymákhoz adtam, és jól elkevertem.

Az elkészült zöldségeket a karalábé vizével és a tejszínnel együtt turmixgépbe öntöttem, megsóztam, megborsoztam, végül krémleves állagúra turmixoltam.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5215698252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása