Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Mini energiagolyók

2020. május 03. - S.Viendo

Nagyon úgy fest, hogy mostanában ráálltam az édességek alkotására is, de őszintén szólva nem bánom és a családom sem, ráadásul megéri nekik készíteni, mert rendkívül hálásak érte. Ez már a harmadik féle golyós édesség itt a blogon, amelyben nincsenek egészségtelen alkotó elemek, villámgyorsan elkészíthető és rendkívül finom is!
20200503_192804.png

Hozzávalók:

200 g datolya
3 ek krémes mogyoróvaj
3 ek kókuszolaj
40 g kókuszreszelék
125 g zabpehely
40 g mazsola
20 g pekándió
1 ek chiamag
20 g puffasztott amarant
1-1 csipet só és bors

Elkészítés:

A datolyát egy 100 ml vízzel teli lábasba tettem, lefedtem, felforraltam és 2 percig pároltam, majd levettem a tűzről és hagytam pihenni minimum 5 percet. Hozzáadtam a mogyoróvajat és simára kevertem, ezután a többi hozzávalót is beleöntöttem. Jól összedolgoztam az egészet, és a masszából egyforma méretű golyócskákat formáztam, amiket tányérra tettem és tálalás előtt hagytam pihenni 1 órát.

Jó étvágyat!

A golyók légmentes edényben 5 napig is elállnak a hűtőben.

Most vettem észre, ahogy a receptet olvasom, hogy véletlenül kihagytam belőle 3 evőkanálnyi napraforgómagot, de enélkül is nagyon finom lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1715658136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása