Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Mogyoróvajas keksz

2020. május 02. - S.Viendo

Ezek a kis kekszek gyorsan elkészülnek és az összeállításuknál sem kell sokat vesződni velük. Ugyanabból a szakácskönyvből sütöttem, mint a korábban alkotott répás-banános kekszeket. A színük a kakaóportól ilyen sötétbarna, de el lehet készíteni ugyanolyan mennyiségű csokoládépasztillával is.
20200501_193838.png

Hozzávalók:

50 g darált mandula
165 g krémes mogyoróvaj
55 g aranymazsola
40 g kókuszreszelék
1 tk vaníliakivonat
2 ek juharszirup
1 csipet só
2 ek zabpehelyliszt
25 g kakaópor

Elkészítés:

A mazsolát botmixerrel pépesítettem, és egy kicsit meg is puhítottam forró vízben. Minden hozzávalót alaposan összekevertem, majd kis golyócskákat formáztam. Ezeket óvatosan lelapítottam, végül egy sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem és 160 fokra előmelegített sütőben 12 percig sütöttem. Amikor kész lettek, kivettem a kekszeket a sütőből, átpakoltam őket egy tányérra, és hagytam, hogy kihűljenek.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6515654690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása